Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    תחום התעסוקה

    כנרת שרותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 בצפון הארץ. בארגון פועלות קהילות של אנשים הזכאים לשירותי שיקום בחסות משרד הרווחה ומשרד הבריאות.

    אנו מאמינים ביכולתו של האדם להתקדם ולעשות את הבחירות הנכונות לו בחיים, על אף המורכבות בגינה הוא זכאי לשירותים מיוחדים. כנרת חרטה על דגלה את המחויבות ליצירת קהילות אשר פועלות עפ"י האמונה כי לכל אדם פוטנציאל להשתקם, להתפתח ולהתקדם אל עבר מטרותיו. אנו שואפים ליצור סביבה חמה, מטפחת, יציבה, בעלת גבולות מכילים, עם מגוון הזדמנויות ואפשרויות בחירה.

    אנו רוצים להזמין אתכם להיות חלק ממגמה כלל עולמית של הרחבת מגוון המענים בתחום התעסוקה ובמטרה לשלב כל אדם שמעוניין ומסוגל לתעסוקה משמעותית בשוק החופשי במדינת ישראל.

    אנו פועלים במסגרת פרויקט "מחר תעשייתי". פרויקט המחר מציע תעסוקה עצמאית והשתלבות מלאה בשוק התעסוקה הישראלי עבור מגוון אוכלוסיות מיוחדות בתפקוד נמוך עד בינוני.

    בפרויקט, ניתן להעסיק חברים המקבלים שרות בחברתנו באופנים הבאים:

    1. העסקה של קבוצת חברים (בין 2-6 חברים בקבוצה) במשרות בחברתכם. זאת בליווי צמוד של מדריך שיקול המלווה את החברים לאורך כל שעות היום, זמין עבורם לכל צרכיהם ואמון על הקשר שבין המנהל בפועל לבין החברים המועסקים על ידו.
    2. פעילות תעסוקתית במרכזי התעסוקה של חברת כנרת. אל המרכז תגיע התעסוקה עבורה נשכרו שרותינו, למשל הברגות, הרכבות מיניאטוריות ועוד. אנו נבצע את המוטל עלינו ולכשחומר הגלם יופק במלואו בהתאם לדרישות המעסיק המוצר יחזור אל מפעל האם להמשך מכירה.

    כל החברים אשר יועסקו אלו חברים המקבלים ליווי וסיוע ע"י חברת כנרת שרותי רווחה והקהילות הפועלות בה.

    האחריות לרווחתם של החברים הינה של חברת כנרת שרותי רווחה ואנו נספק ליווי, תמיכה והדרכה לחברות עימם נעבוד ע"י אנשי מקצוע בתחום השיקום התעסוקתי.

    ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים