Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    אנשים שמתמודדים עם אתגרים מורכבים

    צרכים מיוחדים, מכל סוג שהוא, מחייבים פתרונות מיוחדים. אחת האופציות היותר מומלצות היא דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים, והסיבה לכך היא שבדרך זו זוכים אותם אנשים שמתמודדים עם אתגרים מורכבים מאוד גם לתמיכה מרבית וגם להעצמה יקרת ערך. באופן טבעי הובלת דיור בקהילה מחייבת ניסיון ובקיאות, וגם לב ענק, ואת כל אלה מספקת כנרת שירותי רווחה – ארגון שהוא גם משפחה.

    באילו מקרים מתאים דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים?

    * אנשים עם אוטיזם – אם בעבר אנשים עם אוטיזם, כולל בתפקוד גבוה, התקשו להשתלב בחברה ולנהל חיים עצמאיים, כיום ברור לכולנו שזו בהחלט משימה אפשרית – וחשובה. דיור בקהילה מסייע לכל אדם בעל אוטיזם לפתח תחביבים, לשכלל יכולות, לעבוד, ליהנות מאינטראקציות חברתיות והכל בשגרה יציבה שכל כך חשובה למי שחי עם אוטיזם.

    * אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות – מוגבלויות פיזיות, לרבות נכות קשה, הן אתגר ולא מחסום. מסגרת דיור קהילתית, שמותאמת באופן מושלם לאותן מוגבלויות, לרבות שימוש בפתרונות המתקדמים הקיימים כיום, מאפשרת לנפש לפרוח גם כשהגוף מוגבל.

    * ילדים ובני נוער עם קשיים רגשיים והתנהגותיים – קשיים רגשיים והתנהגותיים, הנובעים מהפרעות אישיות ו/או אינטליגנציה גבולית, מחייבים מקסימום תשומת לב מסביב לשעון לכל ילד או ילדה ולכל בן/בת נוער. זוהי מהות הטיפול במסגרת דיור בקהילה, שמציעה בין השאר פעילויות העשרה, לימודי כישורי חיים, תעסוקה מותאמת למצב של הצעירים, קידום יכולות חברתיות תוך שמירה על המרחב הפרטי, ועוד.

    ארגון שהוא משפחה

    על-מנת שפתרונות דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים יספקו את המענה הדרוש הם חייבים להיות מותאמים באופן מושלם למאפיינים הספציפיים של הדיירים – מפני שלמשל הצרכים המיוחדים של אנשים עם אוטיזם שונים מאלה של אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות. תנאי סף נוסף הוא אכפתיות אמיתית, וגם לניסיון יש תפקיד מרכזי – ביכולת לפתור במהירות וביעילות בעיות שונות שמתעוררות, ובמקרים רבים להקדים תרופה למכה ולמנוע התעוררות בעיות. עם כנרת שירותי רווחה אפשר לסמן V על כל המרכיבים הנ"ל, וגם על הנשמה היתרה שמאפיינת את נשות ואנשי הארגון ואשר באה לידי ביטוי בכל מסגרת דיור בקהילה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים