Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עבודה לאנשים עם צרכים מיוחדים

    לא פעם, לאנשים עם צרכים מיוחדים ישנו קושי רב במציאת עבודה, זאת בנוסף לקשיים שכל אחד מאיתנו מתמודד איתם בחיפוש עבודה מתאימה. לאחרונה עלתה המודעות בחשיבות העסקתם של אנשים עם צרכים מיוחדים, לא רק להם עצמם אלא למעסיקים שזוכים בעובדים חרוצים ומסורים.  עם זאת עדיין ישנם מעסיקים הפוסלים אותם על הסף, גם אם מדובר בעבודות שהם כן מסוגלים לבצע. הדבר גורם לתחושת תסכול אדירה אצל אותם בעלי צרכים מיוחדים והקרובים להם, לכן הם זקוקים למסגרת שתעניק להם אפשרות למצוא מקום עבודה, בדיוק בשביל זה, אנחנו כאן. כנרת שירותי רווחה בע"מ נותנת מענה עבור עבודה לאנשים עם צרכים מיוחדים ובעיות שונות, כחלק מקהילה שמספקת את כל מה שאותם אנשים זקוקים להם.

    חשיבות מציאת עבודה לאנשים עם צרכים מיוחדים

    כאמור, עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, מציאת עבודה היא אינה משימה פשוטה. זאת, מכיוון שלא פעם פוסלים אותם מהר מאוד בגלל המוגבלות שלהם. אנחנו, בכנרת שירותי רווחה, עוזרים לאנשים עם צרכים מיוחדים למצוא עבודה, היות ואנחנו מבינים כמה הדבר חשוב, וזאת ממספר סיבות. הראשונה, מימוש עצמי. ממש כפי שכל אדם קם בבוקר והולך לעבודה, ושם הוא מממש את עצמו, בהתאם ליכולותיו, כך גם אנשים עם צרכים מיוחדים שואפים לכך. לכל אחד מהם ישנן יכולות כאלה ואחרות שהם יכולים להביא לידי ביטוי בעבודה בה הם יבחרו לעסוק. אנשים עם מוגבלויות גם ידעו להעריך את העבודה הזאת יותר, כיוון שהיא אינה מובנת מאליה, ולכן ישקיעו את מירב המאמצים להגיע לתוצאות הטובות ביותר. בנוסף, מציאת עבודה לאותם אנשים דרך כנרת היא דרך הקהילה שלנו. הקהילה מספקת את כל מה שבעל צרכים מיוחדים זקוק לו – דיור, חברה טובה, פיתוח תחביבים וכן גם מציאת מקום עבודה. אחד הדברים החשובים שהקהילה נותנת, היא מקום למציאת חברים. החברים יכולים להיות חלק מהדיירים הנוספים בעלי הצרכים המיוחדים, שיוכלו לרקום עימם חברויות משמעותיות תחת תחושות של הזדהות ושייכות, וכן נוצרים קשרים עם הצוות של הקהילה. הצוות נותן מענה בכל יום בשבוע בכל שעה, והוא נוכח בתוך הקהילה, והם נותנים לאותם בעלי צרכים מיוחדים סיוע נפשי וסיוע פיזי בכל רגע בו יצטרכו.

    מי אנחנו

    כנרת שירותי רווחה בע"מ נוסדה ב1998 ונותנת מענה עבוד אוכלוסיות שונות, בין היתר עזרה במציאת עבודה לאנשים עם צרכים מיוחדים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      העסקת עובדים עם מוגבלויות במגזר הפרטי

      מציאת עבודה מספקת ומתגמלת אינה דבר קל לאף אחד מאיתנו, על אחת כמה וכמה לאנשים עם מוגבלויות או צרכים מיוחדים. זאת מכיוון שבעלי עסקים רבים חוששים להעסיק אותם בשל התנאים המיוחדים להם זקוקים או חשש שלא יספקו את התפוקה הנדרשת. כך, בחלק מהמקרים הם מוצאים את עצמם ללא עבודה וללא מסגרת שתכיל אותם. הדבר יוצר מצב של בדידות וחוסר מימוש עצמי אצל אנשים עם מוגבלויות. בניגוד לעבר, היום ישנן מסגרות אנשים אלה שמטרתן היא קודם כל לאפשר להם לחיות חיים נורמטיביים עד כמה שאפשר ולהשתלב בחברה הרגילה. אחד הדברים החשובים להן דואגות מסגרות אלה הוא למצוא מקומות עבודה המשתפים פעולה עם העסקת עובדים עם מוגבלויות במגזר הפרטי, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ מספקים מסגרות  וקהילות רבות ברחבי הצפון, המספקות תמיכה, ליווי וגם אפשרויות תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים.

      חשיבות העסקת עובדים עם מוגבלויות במגזר הפרטי

      העסקת עובדים עם מוגבלויות במגזר הפרטי היא דבר חשוב מאוד עבור אותם אנשים, המשפחות שלהם וכמובן לנו כחברה. ם אנשים עם צרכים מיוחדים או מתמודדי נפש הם בעלי יכולות וכישורים לצד הרבה מאוד רצון להשתלב, כך שבהעסקתם כולם יוצאים נשכרים, כולל מנהלי העסק או החברה שמעסיקים אותם. ישנם בעלי העסקים הפוסלים אנשים עם מוגבלויות על הסף, מה שגורם להם לתחושת כישלון ועצב רב. עבודה גורמת להם להרגיש חלק מהחברה, להרגיש טוב עם עצמם ולחיות חיים מספקים. כאמור, הרצון והמוטיבציה של אנשים אלה הופכים אתם לעובדים חרוצים ותורמים . כמו כן, עבודה לאנשים עם מוגבלויות מפתחת אצלם יכולות וכישורים חברתיים. עבור ההורים שלאותם אנשים, שהתבגרו וכבר אינם ילדים, אותן מסגרות נותנות להם את האפשרות לנשום לרווחה.

      קצת עלינו

      אנחנו בחברת כנרת שירותי רווחה בע"מ מציעים מסגרות והוסטלים לאנשים עם מוגבלויות, מתמודדי נפש או אנשים עם אוטיזם המספקות ליווי ותמיכה. צוות הוסטלים מוצא עבור הדיירים מקומות עבודה המציעים גם  העסקת עובדים עם מוגבלויות במגזר הפרטי. הצוות המנוסה שלנו, ידע להתאים באופן מדוייק את ההעסקה הטובה ביותר המתאימה לכל אחד.

      תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים

      אם מציאת עבודה מתאימה שתהיה מספקת ומתגמלת היא אתגר לא קטן עבור כולם, עבור אנשים עם צרכים מיוחדים זהו אתגר גדול הרבה יותר למצוא עבודה המתאימה ליכולותיהם וצרכיהם. מעסיקים רבים פוסלים על הסף אנשים עם מוגבלויות פעמים רבות מתוך סטיגמות ופחד שהם לא יספקו את התפוקה הנדרשת וגם שדרשו השקעת זמן ותשומת לב רבים יותר. מתן תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים עוזרת לכולם- לאותו אדם עם צרכים מיוחדים, למשפחתו והמעסיק מקבל עובדים מסורים, חרוצים, ועם מוטיבציה גבוהה, במיוחד כאשר מדובר על אנשים החיים במסגרת המספקת להם ליווי ותמיכה ונמצאת בקשר עם המעסיק לכל שאלה שעולה אצלו. אם אתם מחפשים מסגרת, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ, נשמח לעמוד כאן לשירותכם עם קהילות המיועדות לאנשים עם צרכים מיוחדים שבין היתר דואגות לתעסוקה עבורם.

      חשיבותה של תעסוקה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים

      תעסוקה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים היא משמעותית וחשובה מאוד עבור אותו אדם. במשך שנים אותם אנשים נכנסים למסגרות מיוחדות, בין אם בבית הספר ובין אם בתנועות נוער, ויחד עם החיוביות שבדבר, לעיתים הם מרגישים שונים, נבדלים. כשנותנים לאדם עם מוגבלויות לבצע עבודה רגילה של אנשים ללא מוגבלויות, זה מעצים את אותו אדם, וגורם לו להאמין שהוא יכול לפרוץ עוד תקרות זכוכית. ישנה חשיבות רבה על שמירת שגרת חיים תקינה ופעילה, גם בפן הפיסי וגם בפן הנפשי, מתוך אמונה שכל אחד יכול למצוא את העיסוק המתאים לו, אנו דואגים למצוא את התעסוקה הנכונה והמתאימה ביותר, כל אחד לפי יכולותיו וכישוריו.

      מי אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ

      אם אתם מחפשים מקום שיעניק תעסוקה לאנשים עם צרכים מיוחדים, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ, נשמח לעמוד כאן לצדכם. יש לנו קהילות רבות, אשר נותנות לאנשים עם צרכים מיוחדים ואוכלוסיות שונות קהילה מלאה, הכוללת דיור, תעסוקה, תחביבים וחיי חברה. אנחנו עובדים עם משרד הבריאות ומשרד הרווחה. פנו אלינו לשיחת ייעוץ ואנשי הצוות המנוסים שלנו, ישמחו לתת לכם מענה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים