Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הוסטל לנפגעי נפש

    אם אצל אנשים הפגועים באופן פיזי הדבר נראה כלפי חוץ, אצל נפגעי נפש אין סימני היכרות חיצוניים ולכן במקומות או במסגרות בהם הם נמצאים לא תמיד יש את המודעות לכך. אנשים אלה נמצאים במצב לא פשוט בשל כך. ההתמודדות שלהם עם מצבים שונים, כמו התאקלמות והשתלבות במקום יכולה להיות איטית יותר ומלווה בתחושות לא קלות, כולל תחושות של בדידות, חוסר מיצוי ועוד. הוסטל לנפגעי נפש הוא מסגרת שמטרתה היא לתמוך באנשים אלה אשר למרות שתפקודם הוא ברמה גבוהה, הם עשויים לחוות קשיים רגשיים כך שליווי ותמיכה שיקבלו במקום בו הם מתגוררים יסייע להם להתמודד  טוב יותר עם האתגרים שמציבים החיים לאדם בוגר.

    היתרונות של הוסטל לנפגעי נפש

    הוסטל לנפגעי נפש הוא הכרחי תורם לתחושות החיוביות של הדיירים. להוסטלים מספר יתרונות. יתרון בולט הוא החיים המשותפים של מספר אנשים בטווח גילאים דומה אשר משתפים זה את זה בחייהם, עומדים \זה לצד זה וחווים פחות תחושת בדידות שמורידה את ביטחונם העצמי של כל האנשים, על אחת כמה וכמה אנשים בעלי נפש רגישה במיוחד. מעבר לכך שדיירי ההוסטל הופכים עם הזמן לקהילה קטנה ומגובשת, הם מקבלים ליווי תמיכה מאב או אם הבית ומדריכים אשר  נוכחים במקום לאורך כל היום. עם אנשי הצוות המסורים ונוכחותם של דיירי ההוסטל יביאו לכך שאף דייר  לא ירגיש לבד. כמו כן, יש המרגישים תחושות של אי מיצוי, כיוון שלא מצליחים להשתלב טוב בשוק העבודה ובמסלול הרגיל של החיים, הם מרגישים שיש להם הרבה יותר מה לתת, אך בעקבות המגבלה והתנאים של החיים הם לא מוצאים את הדרך לעשות זאת. הוסטל לנפגעי נפש מציע גם מגוון תחומים שונים שבהם ניתן לעסוק, למשל להקשיב להרצאות שונות, לצאת לטיולים, ועוד מגוון פעילויות.

    קצת עלינו

    אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ, נותנים מענה רב לפגועי נפש, עובדים עם מוגבלויות ואוטיזם. בין היתר, הוסטל לנפגעי נפש. אנו בכנרת שירותי רווחה בע"מ, משקיעים את מלא זמננו ואת הכלים העומדים לרשותנו, לסיוע אישי, בכל בעיה. הניסיון רב השנים שלנו, והנכונות שלנו לסייע להגיע למיצוי היכולת, מעניקים ערך מוסף לכל מי שמגיע אלינו. פנו אלינו ונשמח לסייע גם לכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים