Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    דיור לנפגעי נפש

    נפגעי נפש הם הגדרה כוללת מאוד לאנשים שונים, שכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו אשר חווים תחושות המקשות לים להתמודד עם חיי היום יום ולפתח חיים עצמאיים ורגילים לחלוטין, זאת למרות ההשתדלות והרצון לכך.  ככל שאותם אנשים מתבגרים, הם מעוניינים לצאת לדרך עצמאית וגם הוריהם ומשפחתם, עם כל האהבה והדאגה להם, מבינים שחייבים למצוא עבורם מסגרת שתאפשר זאת. כמו כל אחד,  הם מעוניינים לפתח עיסוקים משלהם, להתגורר מחוץ למסגרת הביתית ועוד. אנחנו בחברת כנרת שירותי רווחה בע"מ, מעניקים מגוון כלים ופתרונות עבורם, כולל דיור לנפגעי נפש, ובכך אנחנו עוזרים להם לקיים שגרה יומיומית ומקלים עליהם בצורה משמעותית.

    חלק מקהילה – דיור לנפגעי נפש 

    לנו, כנרת שירותי רווחה בע"מ, יש קהילות, המיועדות למתמודדי נפש. הקהילות ממוקמות במקומות שונים בארץ, במיוחד בצפון. קהילות אלה מספקות את כל מה שאותם אנשים זקוקים להם. דיור לנפגעי נפש מספק קודם כל תנאי מגורים מעולים והמגורים המשותפים עם אנשים נוספים שההתמודדויות והאתגרים שלהם דומים תורמים משמעותית. מעבר לכך ישנו צוות מסור ומקצועי שמספק תמיכה בכל מה שנדרש. המקום מסייע גם במציאת מקום תעסוקה וחיבור בין מקומות עבודה שזקוקים לידיים עובדות לבין אותם אנשים המחפשים תעסוקה. המקום מאפשר יצירת תחביבים וחיי פנאי עשירים. דיור לנפגעי נפש הינו בעל חשיבות גבוהה, מסיבות רבות. ראשית, בכל הקשור להתמודדות יום יומית עם שגרת החיים, והניסיון לקיים פעילות משמעותית אישית וחברתית. בדיור שכזה בתוך קהילה, הם יוכלו להתרכז במה שנוח וטוב להם ובכך יחול שיפור משמעותי בביטחונם העצמי. כמו כן, חלק ממתמודדי הנפש הם בודדים. חלקם היו מעוניינים פרט למשפחה ולחברים הקרובים, לפתח חיי חברה  יחד עם פעילויות יומיומיות שיעשירו את סדר יומם. עם תמיכה של צוות המקום, יש פוטנציאל גבוה ליצירת חברויות משמעותיות והשתתפות בפעילויות, שישפרו את איכות חייהם את מתמודדי הנפש.

    קצת עלינו

    כנרת שירותי רווחה בע"מ קיימת משנת 1998 ועוזרת לאוכלוסיות שונות להשתלב בחברה בתחומים שונים, למשל דיור לנפגעי נפש, מציאת תעסוקה לבעלי צרכים מיוחדים ועוד. כנרת מוכרים על ידי משרד הבריאות ומשרד הרווחה ומקבלים אליהם אנשים המוכרים על ידי גופים אלו.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      דיור מוגן למתמודדי נפש

      לא תמיד ניתן להבחין בכך שאדם מתמודד עם בעיות נפשיות. אין לכך סימנים חיצוניים אלא התנהגותיים, ואנשים שלא מכירים היטב את האדם שעומד מולם, לא תמיד יכולים לזהות זאת.  בדומה לכל אדם אחר, עם התבגרותם מעוניינים גם מתמודדי נפש או אנשים עם צרכים מיוחדים לפתח חיים עצמאיים משלהם. לכן הם זקוקים למסגרת בה יוכלו לגור ללא חשש ולקבל תמיכה בכל מה שקשור למקום עבודה ולחברה. דיור מוגן למתמודדי נפש הוא פתרון מושלם לכך. במסגרתו ירחיבו הדיירים את מעגל החברים להם ויקבלו תמיכה של אנשי הצוות המלווים אותם. אנו בכנרת שירותי רווחה בע"מ מציעים מסגרות שונות לאנשים עם צרכים מיוחדים, ביניהן דיור מוגן למתמודדי נפש בו הם מקבלים את מלוא תשומת הלב וכלים להתמודדות יום יומית.

      חשיבות דיור מוגן למתמודדי נפש

      דיור מוגן למתמודדי נפש הוא מסגרת חיונית ובעלת יתרונות בולטים. המגורים עם דיירים נוספים שגם הם מתמודדים עם קשיים כאלה ואחרים נותנת להם את התחושה שהם לא לבד. רבים ממתמודדי הנפש מרגישים לבד, שהם לא מובנים על ידי החברה הרגילה. המגורים עם אנשים אחרים שהם מתמודדי נפש מאפשרת להם להכיר אנשים שרואים את העולם בצורה דומה ובאופן כללי מתמודדים עם אתגרים דומים בחיים. עם הזמן נוצרות חברויות יפות מאוד והתמיכה בין דיירי המקום היא הדדית ורחבה. בשל החיבור העמוק והעבודה שהם קרובים כל הזמן, הדבר גורם לאנשים ליצור חברויות טובות. יש לציין כי החברויות נרקמות גם עם אנשי הצוות, שהוא עוטף ומכיל, ונועד להיות כתף תומכת ואוזן קשבת. בנוסף ישנה דאגה גם למקומות עבודה ולתמיכה נפשית ואף ישנן פעילויות שונות ומגוונות לאורך כל שעות היום.

      קצת עלינו

      כנרת שירותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 מספקת דיור ומסגרת לאוכלוסיות שונות כמו אנשים עם מוגבלויות כאלה ואחרות, אנשים עם אוטיזם וכן גם דיור מוגן למתמודדי נפש. הכנסו לאתר והתרשמו ממגוון השירותים, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם אנשי הצוות שלנו. הם ישמחו לספק לכם מידע נוסף.

      מהו דיור מוגן לנפגעי נפש?

      דיור מוגן מסוג זה, מהווה מסגרת שיקומית עבור מתמודדי נפש, המאפשרת מגורים ומחייה עצמאיים לצד ליווי, הכוונה ותמיכה שוטפים בכל תחומי החיים. מדובר במגורים בדירה שכורה פרטית, בהתאם לרצון, רמת התפקוד והיכולת הכלכלית של המטופל.. דיור מוגן לנפגעי נפש מיועד לאנשים בעלי סל שיקום, המעוניינים לחיות חיים עצמאיים ככל הניתן תוך השתלבות בקהילה. הצוות הטיפולי והמקצועי המטפל באלו, מסייע למשתקמים בתחומים רבים בחיי היום יום כגון: ניהול תקציבים ומשק בית, עזרה תעסוקתית וברכישת השכלה, עידוד יצירת קשרים בין אישיים והשתלבות באירועים חברתיים, מיצוי זכויות, העצמה ופיתוח כישורי חיים ועוד. כל אלו תוך, הענקת ליווי עוטף, מתן אוזן קשבת הבנה והכלה.
      כאשר מתמודדים עם הפרעת נפש, אשר שואבת כוחות רבים מהמתמודד עימה, כל הצלחה- קטנה כגדולה, הינה בעלת משמעות עצומה.

      חשיבות דיור מוגן לנפגעי נפש

      החיים מזמנים עבור כולנו, אתגרים רבים ומגוונים. לכל אחד ואחת ארגז כלים משלו, לצד יכולות וכישורים. עבור מתמודדי נפש, פעולות אשר נראות פשוטות וטריוויאליות עבור אחרים- יכולות להוות מכשול עצום ולייצר קושי בהתמודדות עם אלמנטים שונים בחיי היומיום, ובחוויית המסוגלות העצמית. למרות שמדובר באנשים אשר מתפקדים באופן עצמאי, אלו זקוקים לליווי והדרכה, על מנת לצלוח ולקיים חיים ברמת תפקוד גבוהה תוך השתלבות בקהילה. בין אם מדובר על עזרה במציאת פרנסה או תעסוקה, ניהול כלכלי נכון, יצירת קשרים ולקיחת חלק בפעילויות חברתיות ובין אם מדובר על הכלה, והענקת אוזן קשבת ומאזנת- כל אלו מוענקים בהתאם לרצונותיו ויכולותיו של המטופל. לצד זה מסייע דיור מוגן לנפגעי נפש בליווי, הכוונה ותמיכה שוטפים, מעניק סיוע במציאת דירה, במידת הצורך, ויתר ההליכים הבירוקרטיים הכרוכים בכך, לרבות התנהלות ותקשורת מול בעלי הדירה. הצוות המקצועי, טיפולי ושיקומי שם דגש על העצמה ויכולת מסוגלות, תוך יצירת חיים בעלי משמעות, פיתוח יכולת קבלת החלטות, גיבוש רצונות ומטרות ולקיחת אחריות.

      קצת עלינו

      כינרת שירותי רווחה, הינו ארגון אשר מעניק מענה טיפולי ומקצועי עבור אנשים הזכאים לשירותי שיקום (דרך משרד הרווחה, הבריאות והביטחון). הארגון פועל ברחבי הארץ, ובו חברים וצוות טיפולי מסור, הפועלים ביחד, למען מטרותיו של המטופל לצד צרכי ומטרות הקהילה. כל אלו, תוך שימת דגש על העצמת החוויה העצמית ותחושת המסוגלות והיכולת של האדם החבר בה, פיתוח ביטחון עצמי, חשיבה חיובית, הענקת ליווי וכלים בהתאמת תכנית טיפול אישית, הייחודית עבור כל אחד ואחת. כינרת שירותי רווחה, מעניקים אוזן קשבת וכתף תומכת עבור אלו הזקוקים לכך, ושמים להם כערך עליון הענקת הזדמנויות אמיתיות עבור כל איש ואישה, למימוש והגשמת מטרות חייהם, לרבות זכויות, אפשרויות תעסוקה ושילוב חברתי, והדגשת העיקרון כי ביכולתו של אחד ואחת לבחור כיצד אלו מנהלים את חייהם.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים