Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    דיור בקהילה לאנשים על הרצף

    אנשים עם אוטיזם, כמו כל אדם אחר, מעוניינים בשלב מסוים בחייהם לצאת לדרך עצמאית. רבים מהם הם בעלי כישורים ויכולות ייחודיים ויש להם פוטנציאל גדול לתרום לחברה כל עוד יקבלו ליווי ותמיכה, ולהשתלב בחברה באופן הייחודי להם. דיור בקהילה לאנשים על הרצף נותן לאותם בוגרים מסגרת המתאימה לכל גיל, בה הם יכולים להרגיש את עצמאותם, ולהשתלב בקלות בפעילות במקום. אנחנו בכנרת שירותי רווחה בע"מ מציעים מגוון מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים, כולל דיור בקהילה לאנשים על הרצף. נשמח לעמוד כאן לשירותכם. אנחנו מציעים קהילות לאנשים עם אוטיזם ברחבי הצפון שיתנו לבוגרים את היחס החם והאוהב ביותר.

    דיור בקהילה לאנשים על הרצף – היתרונות הרבים

    אין ספק, דיור בקהילה לאנשים על הרצף הוא פתרון מעולה עבור הבוגרים וגם עבור בני משפחותיהם שרוצים למצוא את הדרך בה יוכלו הקרובים להם למצות את יכולותיהם תוך קבלת התמיכה המתאימה. הדיור בקהילה מספק להם מסגרת מתחילת היום ועד סופו, כחלק מקהילה. במסגרתו הבוגרים ילכו לעבודה, ירכשו תחביבים שונים ויגדילו את מעגל החברים שלהם. כל זה נעשה בליווי צמוד של אנשי צוות אדיבים ומסורים, שיעשו הכול על מנת שאותם אנשים ירגישו בבית. הקהילות ממוקמות במקומות שונים בצפון. הדיירים מקבלים יחס אישי, מפתחים בהדרגה יחסי אמון וקירבה מול אנשי הצוות והדיירים האחרים כך הדיור בקהילה הופך להיות הבית ממש. המקום הוא הזדמנות מצוינת לאנשים עם אוטיזם או צרכים מיוחדים להכיר חברים חדשים נמצאים בדיוק במצב שלהם ובכך להפיג את תחושת הבדידות שמלווה רבים מהם.

    על כנרת שירותי רווחה בע"מ

    כנרת שרותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 ומוכרת על ידי משרד הבריאות ומשרד הרווחה כמקום המיועד לאנשים עם אוטיזם, אנשים עם צרכים מיוחדים ומתמודדי נפש. אצלנו בכנרת יש קהילות רבות ברחבי הצפון המיועדות לאוכלוסיות שונות. בכל אחת מהקהילות יש צוות שמוכן לתת לדיירים שלו את הלב והנשמה, וידאגו שיהיה להם רק טוב. למשל, כנרת מחזיקה דיור בקהילה לאנשים על הרצף שנותנת להם את חיי השגרה להם הם זקוקים כל כך, החל מעבודה, תחביבים, חברים ומקום בו יוכלו להרגיש בנוח. פנו אלינו לפרטים נוספים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם

      חלק מאנשים על הרצף האוטיסטי מוצאים את עצמם ללא מסגרת ושגרה יומיומית. המסגרת היא חשובה עבור האנשים על הרצף האוטיסטי ובני משפחתם במובנים רבים. אדם על הרצף האוטיסטי ישאף  וירצה להשתלב בחברה גם אם האנשים סביבו יקבלו מסר אחר בגלל הבדלים בתקשורת ובאופן ראיית העולם. . דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם מספקת לאנשים על הרצף מסגרת אשר מלבד מקום מגורים מציעה אפשרויות רבות לחיים טובים על ידי הגדלת המעגל החברתי, ליווי ותמיכה של אנשי צוות, הגדלת האופציות לתעסוקה וחיי  פנאי. אם אתם מחפשים דיור שכזה עבור אדם קרוב, כנרת שירותי רווחה בע"מ תשמח לתת מקום.

      חשיבות דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם

      דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם חשוב מאוד להשתלבות בחברה ולפיתוח חיים עצמאיים, זאת ממספר סיבות: ראשית, תחושת שייכות. ישנם אנשים על הרצף האוטיסטי המתקשים ליצור חברויות רגילות, אך הם מעוניינים מאוד לפתח חיי חברה ככולם, וליהנות מתקשורת טובה ובילויים משותפים. במסגרת מיוחדת כמו דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם, הם יוכלו להרגיש יותר בנוח. אותם אנשים, שיכולים להפוך לחברים הכי טובים שלהם, מתאספים במקום אחד ויכולים ליצור חברות אמיתית מבלי להיות שיפוטיים ולהצליח לקבל כל אחד כפי שהוא. בכך, תחושות בדידות יתחלפו בתחושות של שייכות לקבוצה. כמו כן, מלבד הדיור, אנחנו בכנרת שירותי רווחה בע"מ מסייעים לאנשים על הרצף האוטיסטי להשתלב ולהיות חלק פעיל מהקהילה בעזרת הכלים שאנו מעניקים להם. כחלק מהקהילה, הם יכולים להשתלב בשוק העבודה ולפתח תחביבים שונים, כמו לצאת לטיולים ולהקשיב להרצאות. החשיבות היא משמעותית ונחוצה, כי היא מספקת שגרת חיים נורמטיבית ככל האפשר, וניהול מערך יום יומי של מטלות, יצירת קשרים ושילוב נכון ותקין בחברה.

      מי אנחנו

      אנחנו, כנרת שירותי רווחה בע"מ, דואגים לאוכלוסיות מגוונות כמו אנשים על הרצף האוטיסטי, אנשים עם נכות או מוגבלויות, מתמודדי נפש ועוד. מאז הקמתנו בשנת 1998, הקמנו מספר קהילות ברחבי הצפון, אשר כל קהילה מיועדת לסוג אוכלוסייה שונה. דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם הוא אחד מהפרויקטים החשובים ביותר, ונותן מענה לעשרות אנשים על הרצף האוטיסטי, עוזר למשפחותיהם ומקל עליהם. אנחנו מוכרים על ידי משרד הבריאות ומשרד הרווחה, ולכן ניתן אישור על ידי משרדים אלו, לקבל את השירותים אותם אנו מציעים באהבה.

      דיור בקהילה לאנשים על הרצף עם תפקוד גבוה

      ישנן משפחות שבהן אחד הילדים הוא אדם על הרצף האוטיסטי והן מתקשות מעט למצוא את המסגרת המושלמת עבורם עם בגרותם, זאת כי מסגרות רגילות לא תמיד מתאימות. על מנת לפתח את העצמאות של אנשים על הרצף האוטיסטי בעלי תפקוד גבוה, ניתן להעבירם למגורים בקהילה המותאמת להם בדיוק. דיור בקהילה לאנשים על הרצף עם תפקוד גבוה הוא מסגרת מעולה עבורם ועבור משפחותיהם, שיוכלו גם להגיע ולבקר אותם במקום מגוריהם החדש. אם אתם גרים באזור הצפון, ורוצים להכניס אדם קרוב לכם לקהילה עם אנשים על הרצף בעלי תפקוד גבוה, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ כאן בשבילכם. עם קהילות ופתרונות מגורים מצויינים, אנחנו בטוחים שתמצאו את המקום הטוב והאיכותי ביותר עבור האדם הקרוב לכם.

      דיור בקהילה לאנשים על הרצף עם תפקוד גבוה- החשיבות הגדולה

      דיור בקהילה לאנשים על הרצף עם תפקוד גבוה, משמש לא רק כמקום לינה עבור אותם אנשים. הוא חלק מקהילה, שנותנת להם מסגרת, עבודה, תחביבים וחיי חברה פוריים. אנשים על הרצף האוטיסטי שהרגישו כל חייהם שמבדילים אותם בגלל השוני, יוכלו ליהנות מכך שכבר לא יהיו שונים ויוצאי דופן. הם מהווים במסגרת חלק מקהילה תומכת ותואמת. הם יוכלו להכיר חברים אמיתיים בעקבות הקרבה הפיזית בניהם וכמו כן גם המכנה המשותף. גם עבור משפחותיהם של האנשים על הרצף האוטיסטי זהו רגע מרגש, רגע היציאה לעצמאות. כל חייהם, עד המעבר לקהילה, הם היו לגמרי תחת חסותם של ההורים, ועכשיו יש להם הזדמנות פז ליצור שגרת חיים חדשה משלהם, שתכלול פעילויות שונות, סדר יום, ועצמאות.

      קצת עלינו

      כנרת שירותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 ונותנת מקום לאוכלוסיות שונות כמו אנשים על הרצף האוטיסטי, אנשים עם מוגבלויות, נכויות שונות ומתמודדי נפש. בין היתר, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ מספקים דיור בקהילה לאנשים על הרצף עם תפקוד גבוה, אשר נותן להם מסגרת בתוך קהילה, עם מקום עבודה נורמטיבי ותחביבים שונים כמו טיולים בארץ והרצאות.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים