Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מסגרות לאוטיסטים בוגרים

    אנשים עם אוטיזם רואים את העולם, או לפחות דברים מסוימים בו, דרך משקפיים אחרים. הדבר יוצר  אתגר  עבורם לתקשר באופן חופשי עם אנשים, ועבור אנשים לתקשר איתם. עם זאת, רבים מהם הם עם יכולות וכישורים שבאמצעותם הם יכולים לתרום רבות לחברה אם יקבלו את המסגרת ואת התמיכה המתאימים אך בהחלט אפשר לעזור להם להשתלב ולחיות חיים נורמטיביים ומספקים. אם בילדותם ישנן מסגרות המתאימות להן  או דרכים לשלב אותם במסגרות החינוך הרגילות עם תמיכה נוספת, בבגרותם הם מוצאים את עצמם לבד כשהם צריכים להתחיל להתפרנס כדי לחיות חיים עצמאיים ככל שניתן.   מסגרות לאוטיסטים בוגרים נותנות להם לממש את היכולות החבויות בהם האמצעות תמיכה וליווי היכן שצריך תוך שחרור ויחס אליהם כאל אזרחים שתורמים לחברה.  כנרת שירותי רווחה בע"מ מספקת תמיכה וליווי לאנשים עם אוטיזם יחד עם עוד שירותים רבים ונוספים.

    חשיבות מסגרות לאוטיסטים בוגרים

    רבים מהאנשים עם אוטיזם מגיעים לשלב בו הם מרגישים רצון להתחיל בדרך חדשה כאנשים עצמאיים תוך עזיבת בית הוריהם. מכיוון שלהם יותר קשה להשתלב בחיי החברה הרגילים, מסגרות לאוטיסטים בוגרים הן חשובות מאוד. זוהי דרך מעולה בה הם יוכלו להרחיב את המעגל החברתי שלהם. רבים מהם  חווים תחושות של בדידות בחייהם, והגעה למסגרת בה כולם נמצאים באותה סירה, תגרום להם להרגיש תחושת שייכות. כך יוכלו ליצור חברויות בקלות יותר. בנוסף,  המסגרת מעניקה אפשרויות תעסוקה שונות לאנשים עם אוטיזם, כך שיוכלו להשתלב בשוק העבודה. העבודות הן שונות ומגוונות, ומותאמות לכישוריו ויכולותיו וגם קווי אישיותו של כל אחד.

    קצת עלינו- כנרת שירותי רווחה בע"מ

    כנרת שירותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 בצפון הארץ ומעניקה שירותים רבים עבור אוכלוסיות שונות כמו נפגעי נפש, אנשים בתפקוד בינוני- גבוה ואנשים בעלי צרכים מיוחדים. במסגרת שירותינו, אנחנו מעניקים גם מסגרות לאוטיסטים בוגרים, שמסייעות להם להיכנס לשוק העבודה, לפתח את סל היכולות שלהם ולהכיר חברים חדשים. אנחנו מעניקים כלים לכל האנשים על הרצף האוטיסטי איך להתמודד עם קשיים בעבודה, מציעים להם מגוון משרות פנויות ומלווים אותם שם. אנחנו מאמינים בדרך שלנו כיוון שאנחנו יודעים שלכל אדם באשר הוא יש את היכולת להתפתח ולהתקדם, וכל מה שצריך הוא מסגרת שתספק חיזוקים, ליווי ותמיכה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים