Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים

    עבור אנשים עם צרכים מיוחדים השתלבות במסגרות רגילות מהווה אתגר גדול, כל אחד וסיבותיו הוא. עם זאת, כיוון שמדובר על אנשים בוגרים, הם מרגישים רצון   לפתח אורח חיים ושגרה תקינים עם סדר יום. לכן, מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים, הן בעלות חשיבות עצומה ויכולות לשנות באופן גורף את חייו של הבוגר וגם של הוריו ומשפחתו. ובנוסף, מתן האופציות להשתלבותם של אותם בוגרים תורמת מאוד גם לנו כחברה. אם אתם מתגוררים בצפון ומחפשים מסגרת או קהילה לבעלי צרכים מיוחדים, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ נשמח לעמוד כאן לצידכם, ולהציע לכם את הקהילות השונות שלנו בצפון עם אפשרויות התעסוקה, מסגרת לחיים עצמאיים תוך כדי ליווי ותמיכה ומתן אפשרויות לפיתוח תחביבים וחיי פנאי מספקים.

    חשיבות מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים

    מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים הן חשובות לבוגרים, להוריהם ולסביבה. הבוגרים זקוקים למסגרת על מנת להפיג את הבדידות וליצור תחושת שייכות ומימוש עצמי. אנשים עם מוגבלויות יוכלו לקבל המון מאותן מסגרות, אך גם לתרום ולתת. מסגרות אלו יוצרות לחברי הקהילה קשרים חברתיים עם אנשים אחרים עם צרכים מיוחדים כמו גם עם החברה הרגילה במסגרת עבודה. ההשתלבות במקומות עבודה דרך מסגרת מונעת במקרים רבים תחושת פספוס, ומאפשרת לאותם אנשים למצות את יכולותיהם ולהביא אותן לידי ביטוי, מה שיתרום גם למקום העבודה. שילובם בשוק העבודה ונתינת מסגרת תעניק שקט ושלווה לבני המשפחה שידעו שהם נמצאים בידיים טובות. מסגרות אלה נותנות מקום בו הם יכולים לישון, מקום עבודה, תחביבים שונים וכמובן חברים טובים וצוות עוטף ומסור.

    מי אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ

    אם אתם גרים בצפון הארץ ומחפשים מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ נשמח לעזור לכם במציאת המסגרת המושלמת. לנו יש פתרונות רבים בצפון ובגליל עבור אוכלוסיות שונות כמו אנשים עם אוטיזם, עם צרכים מיוחדים וגם מתמודדי נפש. כאמור, לא רק אותם בעלי צרכים מיוחדים מרוויחים מן השירותים והמסגרת שאנו מספקים. גם מעסיקים המקבלים אליהם את אותם אנשים בתור עובדים מרוויחים עובדים מסורים, חרוצים ועם הרבה מאוד מוטיבציה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים

      אנשים עם צרכים מיוחדים לא מוצאים בקלות מסגרת בה הם חשים בנוחות, מסגרת אשר מצד אחד תספק להם תמיכה וליווי ומצד שני תעודד אותם לחיות חיים עצמאיים ופעילים. מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים הן חשובות מאוד להשתלבות אותם אנשים בחברה, וככל שאותם אנשים מתבגרים, כך גם גדל  הרצון בעצמאות ועולה הצורך למצוא עבורם מסגרת מתאימה שתהיה טובה עבורם בתור בוגרים. הדבר חיוני לא רק לאותם אנשים אלא גם למשפחתם ובסופו של דבר תורמת גם לנו כחברה. אם אתם מחפשים מסגרת מצוינת שתדאג לכל, אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ, נשמח לעמוד כאן לשירותכם. אנחנו מציעים הוסטל, דיור מוגן וכן גם קהילות שונות. המסגרות הללו יסייעו להשתלב בחברה.

      חשיבותן של מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים

      מסגרות לאנשים בעלי צרכים מיוחדים טובות לכל המעגל הקרוב של אנשים עם מוגבלויות. המסגרת היא טובה, ממספר סיבות: ראשית, כך מגדילים דיירי אותה מסגרת את המעגל החברתי שלהם. הם מכירים אנשים אחרים, אשר לכל אחד התמודדויות ואתגרים משלו. הדיירים מעניקים זה לזה תמיכה וגם מקבלים אותה בשעת הצורך זה מזה.. במסגרת המיועדת עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, אנשים באים הרבה יותר פתוחים להכיר ולהתחבר. לצד התמיכה שנותנים המתגוררים במסגרת  זה לזה, עומד לצידם גם צוות מסור המלווה אותם לאורך כל שעות היום ונמצא שם לספק פתרון לבעיות שצצות וכמובן אוזן קשבת. מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים מספקות גם ארגז כלים פרקטיים לחיים עצמאיים כמו הכוונה ועזרה בהשתלבות בשוק העבודה. המסגרת מחברת בין מעסיקים לבין עובדים עם צרכים מיוחדים. עם הזמן רואים אותם מעסיקים שעובדים אלה הם נכס בגלל החריצות, המסירות והרצון הרב להשתלב.

      קצת על כנרת שירותי רווחה בע"מ

      כנרת שירותי רווחה בע"מ הוקמה בשנת 1998 והיא נועדה לתת מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים, אנשים עם אוטיזם, מתמודדי נפש ועוד. המסגרות מעניקות להם חיי חברה, מגורים, תעסוקה ותחביבים, והן חלק חשוב בשילוב אותם אנשים בחברה. הכנסו עכשיו לאתר שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל בעיה או שאלה.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים