Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ידע רחב היקף בכל הנוגע לסיוע למתמודדי נפש

    במאה ה-21 הצטבר ידע רחב היקף בכל הנוגע לסיוע למתמודדי נפש, שמוגדרים לעיתים גם כנפגעי נפש. ההבנה כי אדם פגוע נפש זקוק לתמיכה מקצועית, שלמשפחה אין את הכלים והיכולת לספק, הובילה לפיתוח מספר סוגים של הוסטל לנפגעי נפש – שבהם הם יכולים לחיות בבטחה, ברווחה, תחת השגחה ובעיקר לפתח מיומנויות חדשות ועצמאות הולכת וגדלה. כנרת שירותי רווחה מפעילה מספר הוסטלים לפגועי נפש ועושה זאת על בסיס ניסיון רב ועם כל הנשמה.

    הסוגים השונים של הוסטל לנפגעי נפש

    * הוסטל כוללני – מסגרת לכ-30-35 דיירים פגועי נפש הזקוקים לליווי צמוד של צוות מקצועי 24/7. הצוות המקצועי כולל רופא/ה, פסיכיאטר/ית, אח/ות פסיכיאטר/ית, מרפא/ה בעיסוק, עובד/ת סוציאלי/ת, מדריכי שיקום, וכמו כן ישנו צוות תפעולי (שאחראי על הניקיון, בישול, תחזוקה וכו'). בהוסטל כוללני ישנן תוכניות לימוד מגוונות לנפגעי הנפש, שרוכשים מיומנויות חיוניות לחיים – ניהול משק בית, היגיינה, בישול, התנהלות כלכלית ועוד.

    * הוסטל מתוגבר – הוסטל המיועד למתמודדי נפש בעלי יכולת לעצמאות מסוימת, כולל יציאה מדי יום מההוסטל לתוכניות תעסוקתיות (מותאמות כמובן למצב הספציפי של כל דייר). גם בהוסטלים מתוגברים ישנם אנשי צוות, ששוהים במקום בעיקר בשעות אחר הצהריים, כשהדיירים חוזרים מהעבודה. כמו כן מתבצע מעקב פסיכיאטרי אחרי כל אחד ואחת מהדיירים, במסגרת הקהילה. המטרה העיקרית היא העצמת הדיירים וחיזוק העצמאות שלהם, כך שיוכלו להתקדם לדיור מוגן.

    * הוסטל משולב – מסגרת המשלב הוסטל מתוגבר עם הוסטל כוללני, כשלכל דייר מותאמת רמת הליווי הרלוונטית עבורו.

    * דירות לוויין – פגועי נפש שהחיים בהוסטל עזרו להם להתקדם עשויים לעבור לגור בדירות נפרדות שעדיין קשורות להוסטל עצמו, כך שמצד אחד יש להם מקסימום עצמאות ומצד שני עדיין ישנם התמיכה והפיקוח של צוות ההוסטל.

    נתינה אמיתית לכל אדם

    המרכיב החשוב ביותר בכל הוסטל לנפגעי נפש הוא נשמה. רק נתינה אמיתית, מכל הלב, לכל אדם פגוע נפש מאפשרת לו לחיות את החיים הטובים ביותר האפשריים בכל נקודת זמן, ולהתקדם בהתמדה. זהו גם המרכיב העיקרי ב-dna של כנרת שירותי רווחה, בנוסף לבקיאות המקצועית המעמיקה של כל אנשי הצוות בכל ההוסטלים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים