Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מבחר רחב למדי של פעילויות ואפשרויות

    צרכים מיוחדים מחייבים מסגרות מיוחדות. המגמה העכשווית היא לחתור לשילוב מרבי של כל אדם, עם כל מוגבלות שהיא, בחברה, ובהתאם מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים מציעות מבחר רחב למדי של פעילויות ואפשרויות. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבחירת מסגרת החיים כשיש צרכים מיוחדים – עבור אנשים עם אוטיזם, מתמודדי נפש, אנשים בעלי נכות פיזית מורכבת, מי שמוגדרים כבעלי אינטליגנציה גבולית ועוד. כנרת שירותי רווחה מפעילה מסגרות שונות בהתאם למאפיינים הספציפיים של הצרכים המיוחדים, ובכולם מוצעות פעילויות מועילות.

    אילו פעילויות מציעות מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים?

    * תעסוקה – מותאמת למאפיינים הספציפיים של כל אדם ולאותם צרכים מיוחדים. בחלק מהמקרים התעסוקה מתבצעת בתוך מסגרת ייעודית לכך, כלומר במרכז תעסוקה שמפעילה החברה שאחראית גם על מסגרת הדיור, ובמקרים אחרים – בחברה ששוכרת את שירותיהם של האנשים בעלי הצרכים המיוחדים. כשזה המצב, מתלווה לבעלי הצרכים המיוחדים מדריך שתפקידו לוודא שההעסקה מתבצעת באופן אופטימלי.

    * פעילויות העשרה ופנאי – גם פעילויות קבוצתיות ובהן טיולים, חוגים ועוד, וגם פעילויות אישיות בהתאם לתחומי העניין של כל אדם.

    * אינטראקציות חברתיות – במסגרת הפעילויות השונות וגם כאלה המתרחשות מעצמן בזכות המגורים המשותפים.

    * טיפולים – כך למשל מתמודדי נפש זוכים בטיפולים רגשיים שמסייעים להתמודד, אנשים עם אוטיזם יעברו טיפולים לשכלול כישורים חברתיים ויכולות תקשורתיות, ועוד.

    ניסיון שמתורגם למסגרת מועילה במיוחד

    בדיוק כפי שגן ילדים או בית ספר לא נועד להוות בייביסיטר לילדים אלא לספק להם ערך מוסף ותועלת אמיתית, כך גם מסגרות לאנשים עם צרכים מיוחדים נדרשות בימינו להעניק חיים עם משמעות ועם תחושת שייכות. זוהי המומחיות של כנרת שירותי רווחה, שפועלת בתחום זה מאז 1998. ה"אני מאמין" שלנו דוגל בהרחבת התפישה העצמית אצל כל דייר בעל צרכים מיוחדים ובפיתוח הביטחון העצמי שלהם. לשם כך אנחנו מציעים מבחר התנסויות, כולן עם ליווי צמוד ומקסימום תמיכה מצד הצוות המקצועי ובהתאם התועלת הרבה שהן מניבות. דגש נוסף הוא התאמה מדויקת לכל אחד ואחת, ואפשור חופש בחירה אמיתי לבעלי צרכים מיוחדים על-מנת שירגישו בעלי ערך.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים