Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    התאמת דיור לאנשים עם מוגבלות

    בחברה של היום, מספר לא מבוטל של אנשים עם מוגבלות מתמודדים עם אי התאמה לצרכים שלהם בכל מיני היבטים בחיים, היעדר אפשרויות דיור מתאימות הנותנות מענה לצרכיהם היא אחת מאותן אי ההתאמות. למרות ההתקדמות בתחומי נגישות, התאמת דיור לאנשים עם מוגבלות נותרה נושא שאינו מטופל כראוי. מצב מצער זה לא רק מעכב את יכולתם לחיות באופן עצמאי אלא גם מנציח תחושת הדרה ואי שוויון. חיוני לתקן ולתעדף את הפער הזה על מנת לעשות צעדים חשובים אל עבר יצירת סביבה וחברה שהיא שוויונית יותר עבור כל שכבות האוכלוסייה.

    מדוע התאמת דיור לאנשים עם מוגבלות היא חשובה

    התאמת דיור לאנשים עם מוגבלות ובכלל זה, יצירת מקומות דיור נגישים היא חשובה מכמה סיבות. ראשית, היא מקדמת עצמאות ואוטונומיה בכך שהיא מאפשרת לחברים לחיות במרחב המספק את צרכיהם הספציפיים. מה שמאפשר להם לבצע פעולות יומיומיות בקלות רבה יותר ומפחית את התלות באחרים לסיוע. שנית, דיור נגיש מטפח תחושת כבוד ושוויון על ידי הבטחה שאנשים עם מוגבלות יקבלו את אותן הזדמנויות לדיור כמו לכל אחד אחר, דבר אשר מבטל מחסומים פיזיים ויוצר סביבת חיים מכילה שבה כולם יכולים לשגשג. בנוסף, דיור נגיש מקל על מעורבות והשתתפות קהילתית וחברתית של אנשים עם מוגבלות. כאשר יש להם גישה לדיור העונה על צרכיהם, אנשים עם מוגבלות יכולים להשתתף באופן פעיל בחברה, לעבוד ולעסוק בפעילויות פנאי.

    הגישה המקיפה של שירותי רווחה כנרת לדיור מותאם

    חברת "כנרת שירותי רווחה", מציעה פתרונות יעילים על מנת לבצע התאמת דיור לאנשים עם מוגבלות, לשמר ולעודד את העצמאות שלהם ובו זמנית לספק להם עזרה ותמיכה. הארגון פועל משנת 1998 עבור אוכלוסיות שונות בארץ – נפגעי נפש, אנשים עם מוגבלויות ועוד. החברה עובדת במימון ופיקוח משרד הבריאות  ומשרד הרווחה ומפעילה קהילות ושירותי דיור לזכאים על מנת לספק תמיכה וליווי מקיף, מסגרות חברתיות וכן, כדי לשלב את חברי הקהילות בחברה ובשוק התעסוקה מתוך אמונה ביכולתו ועצמאותו של כל אדם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים