Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    לדאוג למי שזקוקים לעזרה – הכיצד?

    אחד האתגרים החשובים ביותר של כל חברה מתקדמת הוא לדאוג למי שזקוקים לעזרה, ובפרט להעניק לאוכלוסיות מיוחדות קרש קפיצה לחיים מיטביים עבורן. זוהי בדיוק המהות של דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים – בית שהוא גם מסגרת תומכת שמאפשרת יציאה לעבודה, פעילויות פנאי מעניינות ומהנות, קשרים חברתיים וגם תחושת מסוגלות ומקסימום עצמאות שחשובות כל כך לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. את כל אלה, וגם נתינה אמיתית מכל הלב, מסביב לשעון, מקבלים מי שבוחרים במסגרות הדיור בקהילה של כנרת שירותי רווחה.

    דגשים חשובים לגבי דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים

    * השגחה צמודה – אנשים בעלי צרכים מיוחדים, מכל סיבה שהיא, עשויים להזדקק להשגחה ועזרה מסביב לשעון, וחשוב לוודא שאף אחד לא ירגיש אף פעם לבד.

    * אינטראקציות חברתיות מוצלחות – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מסגרות דיור ייעודיות לאנשים עם צרכים מיוחדים הוא האינטראקציות החברתיות המוצלחות שנוצרות באופן טבעי בין הדיירים. על-מנת להבטיח חיבורים נכונים, נדרשת הקפדה על שילוב אוכלוסייה בעלת מאפיינים דומים (מבחינת הצרכים, מבחינת הגיל וכו')

    * העצמה – עוד מרכיב מרכזי עבור אנשים עם צרכים מיוחדים הוא יצירת פתרון דיור שהוא לא "רק" קורת גג והשגחה, אלא גם תמיכה ובעיקר העצמה. אדם שמאמינים בו, ומציידים אותו בכלים חיוניים, יכול לחיות חיים עם משמעות גם כשישנן מגבלות או קיימים קשיים שונים. העצמה ברבדים שונים מובילה לשיפור מקסימלי באיכות החיים.

    קהילות מותאמות באופן מושלם לצרכים הספציפיים

    דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים מחייב כאמור התאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של הדיירים. זוהי המומחיות של כנרת שירותי רווחה, שפועלת בתחום זה בהצלחה מאז שנת 1998. הניסיון הרב שהצטבר בארגון בא לידי ביטוי גם ביכולת להעניק לכל אדם בדיוק את מה שהוא זקוק לו, לרבות ביטחון, תחושת מסוגלות, אפשרויות יציאה לעבודה מותאמת לו, קשרים חברתיים, ליווי צמוד ואווירה ביתית. מסגרת הדיור לאנשים בעלי הצרכים המיוחדים פזורות במקומות שונים ברחבי הארץ, והמכנה המשותף לכולן הוא המראה המטופח שתורם גם הוא רבות לאווירה הנעימה ולאיכות החיים של הדיירים והדיירות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים