Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מסגרת קהילות ייעודיות

    הידע שהצטבר בכל הנוגע לאנשים עם אוטיזם מוביל לשינוי הגישה כלפיהם. כיום ישנן יותר ויותר עדויות התומכות במתן מקסימום עצמאות אפשרית לכל אדם שמאובחן על הספקטרום האוטיסטי, והדרך המיטבית לעשות זאת היא במסגרת קהילות ייעודיות. פתרונות דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם מתאפיינים ביתרונות משמעותיים, ובמיוחד כשהם מיושמים ע"י צוות מיומן ואכפתי. כנרת שירותי רווחה הוא ארגון מוביל בתחום פתרונות הדיור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ובהם כמובן אנשים עם אוטיזם, ומתנהלים מתוך מחויבות מלאה לכל דייר ודיירת בקהילה.

    היתרונות של דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם

    * מקסימום תמיכה – מסגרת דיור שמהווה גם קהילה מספקת לאנשים עם אוטיזם תמיכה מרבית לאורך כל שעות היום, ובכל התחומים הרלוונטיים לתפקוד שלהם. הליווי הצמוד של הצוות מקנה גם תחושת ביטחון, שבעצמה מהווה בסיס להתפתחות והרחבת מנעד האפשרויות.

    * פיתוח יכולות ותחושת מסוגלות – הדיור בקהילה מסייע לאנשים עם אוטיזם, ובפרט בתפקוד גבוה, לפתח יכולות חדשות, להביא אותן לידי ביטוי בעבודה, לרכוש תחביבים וכתוצאה מכל אלה להעצים את תחושת המסוגלות החשובה כל כך לכל אדם, ובפרט לבעלי אוטיזם.

    * אינטראקציות חברתיות – מסגרת דיור קהילתית מהווה בית של ממש. אחד הגורמים המרכזיים ביצירת תחושת הבית הוא החברויות שנרקמות במסגרת זו, עם אנשים בעלי מאפיינים דומים. החיבור הינו מידי, וההקלה על תחושת הבדידות שעלולה להיווצר אצל אנשים בעלי אוטיזם משמעותית מאוד.

    שינוי הדימוי העצמי וטיפול מערכות יחסים מעצימות

    כנרת שירותי רווחה מפעילה מספר קהילות בכל רחבי הצפון עבור אנשים עם אוטיזם. השירות ניתן למי שזכאים לשירותי שיקום דרך משרדי הממשלה הרלוונטיים, ועל בסיס תפישה מתקדמת הדוגלת במתן הזדמנות של ממש לכל אדם לממש את עצמו, ולזכות בחיים עם משמעות. דיור בקהילה לאנשים עם אוטיזם מנוהל ע"י צוות מנוסה ומחויב ששם דגש רב על טיפוח מערכות יחסים מעצימות ותומכות. דגש נוסף הוא הקפדה על שגרה קבועה שמעניקה לאנשים עם אוטיזם את היציבות שהם זקוקים לה. הניהול משלב מקצועיות עם נשמה, ומבוסס גם על הניסיון הרב שהצטבר בארגון שפועל בהצלחה מאז 1998.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים