Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כוח עבודה מסור ויעיל

    חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות משנת 1998 הוא אחד החוקים החשובים ביותר שחוקקה כנסת ישראל. על-פי החוק, בכל גוף ציבורי ישנה חובה לכלול עובדים בעלי מוגבלויות, בשיעור של לפחות 5% מכוח האדם. צו הרחבה לחוק מחייב גם העסקת עובדים עם מוגבלות במגזר הפרטי. על-פי הצו, במגזר הפרטי השיעור המינימלי הוא 3%. כנרת שירותי רווחה מסייעת בהעסקת העובדים בעלי המוגבלות ומייצרת בכך מצבי Win-Win.

    התועלות המשמעותיות של העסקת עובדים עם מוגבלות במגזר הפרטי

    * התועלת למעסיקים – מעסיקים שבוחרים להעסיק עובדים בעלי מוגבלויות נהנים מכוח עבודה מסור ויעיל שמבצע מבחר משימות בעלות משתלמת. תועלת נוספת עבור המעסיק היא עמידה בדרישות החוק (כאמור שיעור של 3% לכל הפחות של עובדים בעלי מוגבלויות מתוך כלל העובדים). תחושת סיפוק על שילוב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים היא עוד תועלת שמעסיקים רבים מדווחים כי היא משמעותית מאוד עבורם, ועוד כדאי לדעת שהמדינה מסייעת למעסיקים בדרכים שונות, ובפרט מענקים לצורך התאמות במקום העבודה.

    * התועלת לעובדים – העובדים מצידם זוכים לתחושת מסוגלות יקרת ערך עבורם כשהם משלימים בהצלחה משימות שונות – תחושה שמתורגמת להרחבת האפשרויות גם מחוץ לשעות העבודה. ההשתלבות בשוק התעסוקה גורמת להם להרגיש שווי ערך ואזרחים יצרניים ותורמים, ובאופן טבעי גם התמורה הכספית היא בעלת משקל.

    * התועלת למדינה – גם למדינה יש אינטרס מובהק לשלב בשוק התעסוקה את מרבית האוכלוסיות המרכיבות את החברה הישראלית, לרבות בעלי המוגבלויות שמהווים כ-20% מהציבור – כדי למצות את כוח העבודה ולהגיע לצמיחה מרבית.

    תעסוקה אצל המעסיק או במרכזי כנרת

    כנרת שירותי רווחה מאפשרת לממש את חובת העסקת עובדים עם מוגבלות במגזר הפרטי באופן יעיל ומשתלם במיוחד, כשלמעסיק יש בחירה בין שתי אופציות. האפשרות הראשונה היא הגעת העובדים אל המעסיק, בליווי מדריך צמוד שמבטיח השתלבות מלאה ומדויקת. ניתן להעסיק בדרך זו בין שניים ל-6 אנשים בעלי מוגבלויות. האופציה השנייה היא עבודה במרכזי התעסוקה של כנרת, כשבאופן טבעי גם בהם התעסוקה מפוקחת ע"י אנשי הצוות המיומנים שלנו. בכל מקרה אחריות לרווחת העובדים היא של כנרת, ולמעסיקים מובטח רווח של ממש, כאמור מבחינות רבות.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים