Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    להקדיש תשומת לב לבחירת המסגרת האופטימלית

    בוגרים בעלי צרכים מיוחדים, מכל סיבה שהיא, זקוקים להשגחה מסביב לשעון וגם ללא מעט תמיכה על-מנת שיוכלו לחיות חיים מלאים ככל האפשר. זוהי המהות של מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים, וכדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהמסגרת חובה להקדיש תשומת לב לבחירת המסגרת האופטימלית עבור האדם. בחירת מסגרת איכותית מבטיחה חיים עם איכות אמיתית, ולשם כך נדרשים ניסיון, מחויבות ובעיקר נשמה יתרה. שלושת המרכיבים הנ"ל נמצאים בכל מסגרות המבוגרים של כנרת שירותי רווחה ברחבי הארץ אשר מיועדות לקהל מגוון של בעלי ובעלות צרכים מיוחדים.

    איך לבחור מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים?

    * התאמה מושלמת – גם לסוג הצרכים המיוחדים (מפני שבאופן טבעי יש הבדלים בין מתמודדי נפש לאנשים עם אוטיזם, ובין אלה לבין בעלי נכות פיזית), וגם למאפיינים הספציפיים של האדם (מפני שיש הבדל למשל בין בעל אוטיזם בתפקוד בינוני לבין בעל אוטיזם בתפקוד גבוה).

    * סביבה – אנשים בעלי צרכים מיוחדים זקוקים במיוחד לסביבה מטופחת שתגרום להם להרגיש בעלי ערך וראויים.

    * צוות – איכות הצוות המטפל משפיעה במידה ניכרת על איכות החיים של כל אדם ששוהה במסגרת מסוג זה, ולכן כדאי לאסוף פרטים אודות נשות ואנשי הצוות ולוודא שהם אכן מעניקים את הטיפול המיטבי.

    * פעילויות – עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים, המסגרת היא למעשה מרכז החיים. בהתאם חשוב שהיא תספק פעילויות העשרה ופנאי, וגם תעודד אינטראקציות חברתיות.

    נשמה יתרה

    מעבר לכל המרכיבים הנ"ל של מסגרות לבוגרים עם צרכים מיוחדים, יש עוד מרכיב קריטי והוא כאמור לב ונשמה. מן הסתם לא קל להגדיר במדויק מהם אותם לב ונשמה של ארגון, אבל כן אפשר להרגיש אותם כשמגיעים למסגרת הדיור שמהווה גם מסגרת חיים. מבחינת כנרת שירותי רווחה זהו המפתח העיקרי בדרך להבטחת נחת אמיתית לאותם בוגרים בעלי צרכים מיוחדים שמגיעים למסגרות השונות ברחבי הארץ, וכל אנשי הצוות בכל המקומות נבחרים לא "רק" על סמך המקצועיות אלא גם על בסיס האישיות והמחויבות לנתינה אמיתית, מכל הלב.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים