Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מיצוי היתרונות של מסגרות מיוחדות

    פגיעה בנפש – מכל סיבה שהיא: גנטיקה, השפעות סביבתיות, אירועים טראומתיים בחיים ובפרט במהלך השירות הצבאי – מקשה על כל אדם לתפקד באופן עצמאי לחלוטין. יחד עם זאת, ניתן להתמודד עם פגיעה בנפש. זו גם הסיבה לשינוי הטרמינולוגיה המקובלת: אם בעבר נהגו לומר "חולי נפש", היום המונח העדכני הוא "מתמודדי נפש" כדי להבליט את ההתמודדות ולאו דווקא את הפגיעה. מסגרת דיור מוגן למתמודדי נפש היא בסיס הכרחי למיצוי המשאבים שיש בתוך כל אדם, כמובן בעזרת נשות ואנשי מקצוע. כנרת שירותי רווחה מפעילה מספר סוגים של מסגרות דיור מוגן לאנשים עם נכות נפשית – על בסיס ניסיון של למעלה מ-25 שנות פעילות בתחום.

    העקרונות המרכזיים של דיור מוגן למתמודדי נפש

    * גם וגם – הדיור המוגן למתמודדי הנפש מספק מצד אחד מסגרת תומכת ויציבה, ומצד שני מעניק לכל דייר מקסימום עצמאות בהתאם למצבו העדכני.

    * שקט נפשי – הליווי הצמוד והמסגרת מקנים לבני המשפחה של מתמודדי הנפש מקסימום שקט נפשי, בזכות הידיעה שיקיריהם נמצאים במסגרת מוגנת היטב (מבלי שהם עצמם יידרשו לשאת בכל העול, משימה בלתי אפשרית עבור רוב רובן של המשפחות).

    * תהליך שיקום – על בסיס טיפולים פרטניים וקבוצתיים, במגוון שיטות, ועל בסיס תוכנית מותאמת אישית לכל דייר.

    * השתלבות בחברה – הדיור המוגן מאפשר השתלבות מרבית בחברה, לרבות עבודה. להשתלבות ולחיזוק תחושת המסוגלות חלק נכבד בהצלחת תהליך השיקום.

    התאמה אישית מלאה לכל אדם

    המפתח העיקרי להצלחת ההתמודדות עם הפגיעה בנפש ומיצוי היתרונות של מסגרת הדיור המוגן – בין אם מדובר בדירה שבה מתמודד הנפש חי באופן עצמאי כמעט לגמרי ובין אם זוהי קהילה תומכת – הוא התאמה אישית מלאה למאפיינים הספציפיים של האדם. כנרת שירותי רווחה מציעה מספר מסגרות דיור מוגן למתמודדי נפש, כך שניתן להתאים את סוג המסגרת למידת הפגיעה ולאתגרים הספציפיים שהאדם מבקש להתגבר עליהם. המכנה המשותף לכל המסגרות הוא הליווי המקצועי, שמבוסס כאמור על יותר מ-25 שנות פעילות וסיוע לאינספור מתמודדי נפש להפיק את המקסימום מהחיים באמצעות קבלה, הלכה, תמיכה, ליווי, ייעוץ וטיפולים מתקדמים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים