Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    סיוע ועזרה לאנשים בעלי נכות לממש את זכויותיהם

    מדינת ישראל מכירה בצורך הייחודי של דיור לנכים, ובפרט כשמדובר על אנשים בעלי נכות פיזית מורכבת. משרד הרווחה והשירותים החברתיים הוא זה שמסייע לאנשים בעלי נכות לממש את זכויותיהם, ובפרט את האופציה להתקבל לקהילה המספקת דיור מוגן עם ערך מוסף משמעותי. כנרת שירותי רווחה מפעילה את קהילת "כנפי רוח", המיועדת לבוגרים עצמאיים עם נכות פיזית מורכבת.

    על מה חשוב להקפיד במסגרות דיור לנכים?

    * סביבה בטוחה – מסגרות דיור לבעלי נכות פיזית מורכבת מותאמות אליהם באופן מושלם, ומספקות להם סביבה בטוחה לחלוטין ובהתאם שקט נפשי אמיתי.

    * ליווי צמוד של צוות רב מקצועי – מרכיב נוסף בשקט הנפשי של אנשים בעלי נכות ושל בני משפחותיהם הוא הליווי הצמוד של הצוות הרב-מקצועי, שאמון על מתן מענה מידי לכל צורך.

    * פיתוח יכולות – אחת המטרות החשובות של מסגרות הדיור לבעלי נכויות פיזיות היא הענקת מקסימום אוטונומיה לכל דייר ודיירת. כדי לממש מטרה זו, נבנית לכל אדם תוכנית מותאמת אישית המאפשרת לקיחת אחריות על החיים, קבלת החלטות ועצמאות גם כשישנן מגבלות וכמובן תוך הקפדה על התנסויות מוגנות היטב.

    שייכות ומשמעות

    דגש חשוב לא פחות במסגרת דיור לנכים הוא תחושת שייכות ומציאת משמעות – שבלעדיהן החיים אינם שלמים, ולכן חובה להעניק אותן גם למי שסובלים ממוגבלות פיזית (שממילא אינה מגבילה את היכולת לייצר משמעות ולהרגיש שייכות). קהילת כנפי רוח של כנרת שירותי רווחה שמה דגש רב גם על היבטים אלה, ובנוסף מאפשרת בחירה בין שני מסלולים: "בית לחיים" הוא אופציה אחת, והשנייה היא תוכנית הכשרה לחיים יותר עצמאיים לאחר רכישת היכולות הרלוונטיות. בשני המסלולים של "כנפי רוח" – השם, אגב, נלקח מציטוט של הרב קוק: "עוז לך, יש לך כנפי רוח… דרוש אותם וימצאו לך מיד" – חיי הפנאי מתנהלים בשיתוף מלא של חברי וחברות הקהילה. לכנרת שירותי רווחה ניסיון של למעלה מ-20 שנים, מחויבות אמיתית לכל דייר ודיירת וידע מקצועי שמתעדכן כל העת ומתורגם לפיתוח מתמיד של מסגרות הדיור והקהילות ולשירות מועיל במיוחד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים