Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים

    ישנם אנשים אשר קשה להם יותר לפתח חיים עצמאים לחלוטין. הקשיים יכולים לנבוע ממספר סיבות שיכולות להיות עניין פיזי כמו נכות, מתמודדי נפש, אנשים על הרצף האוטיסטי או עם צרכים מיוחדים אחרים. אם בילדותם או בגיל הנעורים לאנשים עם צרכים מיוחדים, יש מסגרות מובנות בכל בגילאים: בית הספר או בתנועות הנוער וחוגים מותאמים,  עם התבגרותם מציאת מסגרת מתאימה היא אתגר אמיתי. מסגרת מתאימה צריכה לשלב בין יצירת חיים נורמטיביים ופעילים ככל האפשר לבין מתן תמיכה וליווי בהתאם לצורך. אנחנו כנרת שירותי רווחה בע"מ, מציעים דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים המספק להם לא רק מקום מגורים אלא מסגרת חברתית וקהילתית, מתן אפשרויות לפיתוח תחביבים וחיי פנאי וגם עזרה בהשתלבות במקומות עבודה

    חשיבות דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים

    דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים הוא חיוני ביותר עבורם אך לא פחות מכך עבור משפחותיהם וגם לכולנו כחברה. כאמור, עבור אותם אנשים, מציאת מסגרת ומקום שייכות אינו דבר פשוט, והקהילות שאנחנו מקימים ופתרונות הדיור מספקים קודם כל תחושת שייכות ומשמעות עבור הדיירים. לכולנו חיבור והשתלבות בחברה אינם תמיד קלים, לאנשים עם צרכים מיוחדים הדבר יכול להיות מורכב עוד יותר. אפילו בני המשפחה שלהם, שהכי קרובים אליהם, לא תמיד יכולים להבין מה הם מרגישים. כשהם מגיעים למקום בו כולם עם צרכים מיוחדים, הם פתאום מרגישים תחושות של שייכות והזדהות, ויש פוטנציאל עצום ליצירת חברויות משמעותיות וטובות בתוך המסגרת. כמו כן, הדיור הוא חלק מהקהילה שנותנת מענה לכל מה שאדם בעל צרכים מיוחדים צריך, החל מדיור, למציאת מקום עבודה, פיתוח תחביבים ויצירת קשרים עם הדיירים הנוספים וכן גם עם צוות הקהילה. צוות הקהילה מורכב ממספר רב של אנשים חמים, מסורים ועוטפים, שיהיו שם בשביל הדיירים כל יום בשבוע בכל שעות היממה. הם נותנים להם כל מענה שהם צריכים, בין אם זו עזרה פיזית או עזרה נפשית.

    מי אנחנו

    כנרת שירותי רווחה בע"מ מציעה מענה לבעיות דיור לאוכלוסיות שונות, כמו דיור לאנשים עם צרכים מיוחדים. החל מהקמתנו בשנת 1998, הקמנו מספר רב של קהילות המותאמות לסוגים שונים באוכלוסייה, כמו נכים, אוטיסטים, מתמודדי נפש ועוד.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים

      אנשים עם צרכים מיוחדים עשויים להיות תלויים בהוריהם עד גיל מאוחר. עם זאת, גם אנשים עם צרכים מיוחדים חשים בשלב מסוים את הצורך לצאת לדרך עצמאית ולמצות את יכולותיהם תוך השתלבות בחברה ותרומה לה. לכן, יש מסגרות מותאמות עבור אנשים אלו. דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים הוא מסגרת שמאפשרת מצד אחד חיים עצמאיים ומצד שני מספקת את התמיכה והליווי הנדרשים. מצד אחד להרגיש את העצמאות והחופש, ולצאת לדרך חדשה, ומצד שני להיות בקהילה עוטפת ודואגת למענה בריאותי ונפשי. אם הנכם גרים בצפון ומחפשים דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים כזו עבור אדם קרוב, כנרת שירותי רווחה בע"מ ישמחו לעמוד כאן לשירותכם, עם הקהילות השונות שלנו ברחבי בצפון.

      חשיבות דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים

      דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים הוא מסגרת מצוינת עבורם. רבים מהאנשים עם צרכים מיוחדים מרגישים לבד והפעילות והמעורבות החברתית שלהם נמוכה. בדיור קהילתי המיועד להם, הם יוכלו להכיר אנשים נוספים ולהרחיב את המעטפת החברתית שלהם. מעבר לכך שהם ירחיבו את המעגל החברתי שלהם, הדיור כולל צוות מסור ואדיב שילווה את אותם. המעטפת הזו תעניק להם תחושות של חום, שייכות ואהבה, להם היו זקוקים. כמו כן, הקהילה תספק להם אפשרויות לפתח תחביבים חדשים ולקבל מגוון אפשרויות לפעילויות לשעות הפנאי כמו הרצאות שונות, טיולים בארץ וטיפול בפסיכודרמה. נוסף על כך, במסגרת זו יינתן גם מענה לתעסוקה, אופציות עבודה שונות בהן יוכלו המתגוררים בדיור הקהילתי להשתלב וכן ליווי בריאותי ונפשי.

      מי אנחנו

      אנחנו, כנרת שירותי רווחה בע"מ, קיימים משנת 1998 ונותנים מענה לאוכלוסיות מגוונות כמו אנשים עם אוטיזם, אנשים עם צרכים מיוחדים ומתמודדי נפש. אנחנו מוכרים על ידי משרד הרווחה ומשרד הבריאות. אנחנו מציעים, בין היתר, דיור בקהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים, עבור אותם אנשים שזקוקים למסגרת בה יוכלו לצאת לחיים עצמאיים ולחיות חיים מחוץ לבית הוריהם. הקהילות שלנו ממוקמות ברחבי הצפון, בעיקר באזור הגליל, ומשמשות לאוכלוסיות שונות.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים