Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הוסטל לילדים עם צרכים מיוחדים

    כל ילד זקוק למסגרת שתתאים לו מבחינה תעסוקתית וחברתית, ובייחוד ילדים עם צרכים מיוחדים. הקושי להשתלב במסגרות כמו בית ספר, קייטנה, תנועות נוער ועוד, יכול להיות מורגש אצל ילדים. יש ילדים שהם מופנמים יותר, שקטים יותר, או מתמודדים עם כל מיני אתגרים אחרים שמקשים עליהם להשתלב מבחינה חברתית. לילדים עם צרכים מיוחדים האתגרים הללו מורגשים אף יותר, ולעיתים עליהם להתמודד עם אתגרים נוספים, פיזיים או נפשיים. בתוך כך, מסגרות כמו הוסטל לילדים עם צרכים מיוחדים, מסגרות חינוכיות, פעילויות העשרה ועוד, יכולים לתרום רבות להתפתחותו של הילד, למצבו החברתי, וכתוצאה מכך, להשפיע ישירות גם על מצבו הנפשי.

    למה כדאי לשקול את האפשרות של הוסטל לילדים עם צרכים מיוחדים

    כאשר הילד זקוק לסיוע או תמיכה מסביב לשעון, או למסגרת חינוכית ייחודית שאינה נכללת בבית הספר או בכל מקום אחר שהוא יכול להגיע אליו בקלות, האופציה של מקום כמו הוסטל לילדים עם צרכים מיוחדים צריכה להילקח בחשבון. במסגרת כזו, הילד יוכל לשמור על שגרה מסוימת ולחוות חיים יומיומיים רגילים, תוך התחשבות במצבו ודאגה לכל צרכיו. כמו כן, הילד יוכל להנות מסביבה בה כל הילדים שאיתו מתמודדים עם אתגרים דומים לאלו שעמם הוא מתמודד בעצמו. בהוסטל קיים צוות מקצועי רחב המלווה את הפעילות כולה, על מנת לשמש כמעגל תמיכה נוסף עבור הילדים.

    בחרו במקום המתאים ביותר עבור ילדכם

    מסגרת מסוג זה היא חשובה במיוחד עבור ילדים, בשנים הקריטיות לחייהם בהן המסגרת המתאימה יכולה להוות אבן דרך במהלך ההתפתחות החברתית והנפשית שלהם. במידה ואתם מחפשים הוסטל לילדים עם צרכים מיוחדים, או מסגרות דומות אחרות, כנרת שירותי רווחה בע"מ הוא ארגון אשר הוקם בשנת 1998 באזור הצפון ומטרתו לספק מענה ותמיכה לאוכלוסיות מגוונות בחברה הישראלית – ביניהן, שירותים לנפגעי נפש, לאנשים עם צרכים מיוחדים ועוד. מטרתו של הארגון הוא לצמצם את הפערים בחברה, ולספק מסגרות מתאימות לדיור ולתעסוקה לאנשים עם  מוגבלויות, מתוך האמונה כי ביכולתם להיות עצמאים, להשתלב בחברה, לצמוח ולהצליח.

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים