Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הוסטל לנפגעי נפש בצפון

    לכל אדם יש את החוויות והרגשות הייחודיים שלו המקשים עליו לנווט בחיי היומיום ולבסס קיום עצמאי ונורמלי לחלוטין, למרות מאמציו ורצונו לעשות זאת. טראומה, חרדה ומחלות נפשיות אחרות, יכולות להוסיף קושי על האתגרים היומיומיים עמם מתמודדים בחיים. לעיתים, האתגרים המתווספים הינם קשים מנשוא ואין אפשרות להמשיך לחיות חיים כרגיל – עם זאת, לא צריך להתמודד איתם לבד. מסגרות ייחודיות כמו הוסטל לנפגעי נפש בצפון, או בכל אזור אחר בארץ, ומרכזי דיור אחרים, יכולים לשמש אפשרות שיקומית מוצלחת עבור נפגעי הנפש, לעזור להחזיר אותם לאיזון ואף לחזור לחייהם הקודמים מועצמים.

    למי מתאימה האפשרות של הוסטל לנפגעי נפש בצפון

    האפשרות למעבר למגורים באפשרות דיור כמו הוסטל לנפגעי נפש בצפון, או בכל חלק אחר של הארץ, יכולה להתאים לכל מי שזקוק להפסקה מהחיים הרגילים לטובת שיקום מתמשך ואפקטיבי. לסובלים מאתגרים נפשיים שונים אשר מקשים על חייהם ועל התפקוד היומיומי שלהם, מסגרת כזו יכולה להוות גם חלופה לאשפוז, כאשר החברים מוקפים בצוות שיקומי תומך ובמדריכי ליווי, הזמין עבורם ועבור צרכיהם הייחודיים 24 שעות ביממה, מסביב לשעון. הצוות הוא קשוב, תומך ואדיב ומוכשר במיוחד כדי לסייע לחברי המקום. מגורים במסגרות כאלו יכולים לאפשר לחברים שגרת חיים רגילה תוך השגת היעדים השיקומיים שלהם, שיקום מלא, מתן עצמאות וכלים חשובים להמשך הדרך.

    היכן תוכלו למצוא אפשרות כזו

    במידה ואתם מחפשים הוסטל לנפגעי נפש בצפון, אשר עומד בסטנדרטים גבוהים ומצויד בכל הדרוש, כדאי שתשמעו על ארגון כנרת שירותי רווחה. הארגון פועל משנת 1998 עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, מוגבלויות, נפגעי נפש ועוד. הארגון דוגל בצמצום הפערים באוכלוסייה ושואף לשלב את חברי הקהילות אותם הוא מפעיל בחברה ובשוק העבודה, כאשר הוא דואג לספק להם את הכלים המתאימים לעשות זאת. בארגון כנרת תוכלו למצוא אפשרויות דיור מגוונות לנפגעי נפש. ניתן לבחור בדיור עצמאי מוגן במסגרתו החברים בקהילה יוכלו לגור לבדם או עם בני המשפחה שלהם. כמו כן, ישנה אפשרות ללינה גם בדירות שותפים עם חברי קהילה אחרים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים