Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צור קשר

ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    חלופת אשפוז פסיכיאטרי לבוגרות

    התמודדות מתמשכת עם מצבי בריאות הנפש היא תהליך מורכב, מהאדם שמתמודד עם אתגרים נפשיים מצופה התנהלות נורמטיבית בסביבת העבודה והסביבות החברתיות וניהול אינטראקציות מתמידות עם הסביבה. לעתים קרובות, אנשים המתמודדים עם אתגרים בבריאות הנפש מוצאים את עצמם במצבים שבהם הם צריכים כל הזמן להצדיק את חוויותיהם ורגשותיהם, ועם זאת, עדיין להתמודד עם חוסר ההבנה מצד אחרים, הטיות פוגעניות נגדם, הכחשה והתעלמות ממצבם. כשהמצב נהיה קשה מדי, לעיתים צריך לפנות לעזרה מקצועית, ולפעמים גם לשיקום ארוך. האופציה של חלופת אשפוז פסיכיאטרי לבוגרות, או לכל קבוצת גיל אחרת, יכולה להתאים לאנשים שחוששים מהסטיגמה שמקבלת כניסה לאשפוז, או לכאלו שמעדיפים תנאים שונים אך עדיין רוצים את האפשרות לשיקום וליווי מקיף.

    למי עדיפה האופציה של חלופת אשפוז פסיכיאטרי לבוגרות?

    גישה חדשנית כמו חלופת אשפוז פסיכיאטרי לבוגרות ובוגרים במיוחד, אך גם לכל קבוצת גיל אחרת, מציגה אלטרנטיבה מתקדמת לאשפוז המסורתי, ומבקשת לספק למטופלים סביבה תומכת ומרפאת מחוץ למסגרת של בית חולים. מתוך הבנה כי ישנם אנשים אשר סולדים מבתי חולים או מעדיפים טיפול שהוא יותר הוליסטי, מסגרת מסוג זה משלבת אלמנטים של טיפול, תמיכה בקהילה ותוכניות טיפול מותאמות אישית כדי לתת מענה לצרכים של כל אדם. באמצעות תמיכה משותפת של צוות הכולל אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, יועצים ומומחים, המטופלים מקבלים טיפול כוללני שמקדם גם את ההחלמה וגם את הרווחה שלהם.

    הדרך שלכם להחלמה ממוקדת  

    על ידי טיפוח תחושת העצמה, אוטונומיה וחיבור, תוך שימת דגש על גישה ממוקדת אדם, מודל חלופי של חלופת אשפוז נותן עדיפות לפרט ושואף ליצור סביבה מטפחת וחומלת התורמת לצמיחה ולהחלמה. במידה ואתם מחפשים מסגרת חלופת אשפוז פסיכיאטרי לבוגרות, כנרת שירותי רווחה היא המקום בשבילכם. החברה  נוסדה בשנת 1998 ומאז פועלת בשיתוף עם משרד הבריאות על מנת להעניק טיפול ותמיכה מקיפים עבור אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית. הארגון שואף לצמצם את הפערים בחברה הישראלית, להעניק סיוע לחברי הקהילות אותן הוא מפעיל ולשלב אותם בחברה ובשוק התעסוקה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר






      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים